Arnhem boos op Opstelten

12 nov 2013, 9:22Nieuws
Arnhem is zeer ontstemd over de houding van minister Ivo Opstelten van Justitie in de kwestie van de gereguleerde wietteelt. Opstelten zei vorige week dat hij onder geen voorwaarde experimenten met legale teelt van wiet zal toestaan. Eerder in het jaar riep de minister gemeenten echter op plannen in te...
Arnhem is zeer ontstemd over de houding van minister Ivo Opstelten van Justitie in de kwestie van de gereguleerde wietteelt. Opstelten zei vorige week dat hij onder geen voorwaarde experimenten met legale teelt van wiet zal toestaan. Eerder in het jaar riep de minister gemeenten echter op plannen in te dienen voor dergelijke proefprojecten, waarna hij er een aantal zou uitkiezen.
mf.gif

emailthis2_nl.gif

bookmark.gif

a2.img
a2t.img
loading

Loading articles...

Loading