Arnhem - Een meerderheid van de coalitiepartijen in Arnhem is voor de terugkeer van een centrum voor raamprostitutie in Arnhem. Dat schrijft de Gelderlander. De bouw van zo'n centrum is voor 21 van de 39 raadsleden geen probleem.
Arnhem - Een meerderheid van de coalitiepartijen in Arnhem is voor de terugkeer van een centrum voor raamprostitutie in Arnhem. Dat schrijft de Gelderlander. De bouw van zo'n centrum is voor 21 van de 39 raadsleden geen probleem.
De coalitie bestaat uit SP, VVD, D66 en GroenLinks. Ze vinden dat het inpandig raamprostitutiecentrum maximaal 120 werkplekken mag tellen.
De komst van het eroscentrum krijgt geen bijval van de oppositie. De PvdA, CDA, ChristenUnie en Arnhems Belang zijn tegen de plannen