OOSTERHOUT (ANP) - Door een technische storing is het dinsdagavond niet meteen gelukt om een NL-alert te sturen naar de gebruikers in de buurt van de grote brand in Oosterhout. Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft dat woensdag desgevraagd bevestigd. De tweede keer lukte het wel....
OOSTERHOUT (ANP) - Door een technische storing is het dinsdagavond niet meteen gelukt om een NL-alert te sturen naar de gebruikers in de buurt van de grote brand in Oosterhout. Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft dat woensdag desgevraagd bevestigd. De tweede keer lukte het wel. Het ministerie heeft de technisch beheerder van het systeem om opheldering gevraagd.