IJzersnippers op de A50 bij Loenen

05 jun 2013, 13:15Lokaal
heerenvandezeearnhem
Arnhem Nieuws
ARNHEM - Op de A50 tussen Apeldoorn en Arnhem staat bij afslag Loenen een lange filie nadat woensdagmorgen even voor tienen de rechterrijstrook is afgesloten. De snelweg ligt er bezaaid met ijzersnippers.ARNHEM - Op de A50 tussen Apeldoorn en Arnhem staat bij afslag Loenen een lange filie nadat woensdagmorgen even voor tienen de rechterrijstrook is afgesloten. De snelweg ligt er bezaaid met ijzersnippers.
loading

Loading articles...

Loading