Rijnstate wil meer samenwerken

05 jun 2013, 13:09Lokaal
heerenvandezeearnhem
Arnhem Nieuws
ARNHEM - Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem wil meer samenwerken met de ziekenhuizen Gelderse Vallei in Ede en Slingeland in Doetinchem. Dat meldt de website Medisch Contact op basis van het jaarverslag van Rijnstate. Het Arnhemse ziekenhuis benadrukt dat dat de zorginstellingen niet zullen fuseren. Halverwege dit jaar moet er een...
ARNHEM - Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem wil meer samenwerken met de ziekenhuizen Gelderse Vallei in Ede en Slingeland in Doetinchem. Dat meldt de website Medisch Contact op basis van het jaarverslag van Rijnstate.
Het Arnhemse ziekenhuis benadrukt dat dat de zorginstellingen niet zullen fuseren. Halverwege dit jaar moet er een plan op tafel liggen voor de samenwerking.
De ziekenhuizen willen de handen ineen slaan bij de zorg voor chronisch zieken en zeldzame medische ingrepen.
(Bron: www.omroepgelderland.nl)
loading

Loading articles...

Loading