Man aangehouden wegens vals geld

13 apr 2012, 13:10Gemeenteberichten
heerenvandezeearnhem
Arnhem Nieuws
Arnhem - De politie heeft donderdag 12 april een 25-jarige man uit Arnhem aangehouden wegens het uitgeven van vals geld. Omstreeks 20.00 uur kreeg de politie de melding dat een medewerker van een speelhal in het centrum van Arnhem een man had aangehouden omdat hij een vals biljet had gewisseld. Op verzoek van de gewaarschuwde agenten werd het biljet nogmaals getest op valsheid in een daarvoor bestemd apparaat. Hieruit werd duidelijk dat het biljet niet de kenmerken weergaf van een echt biljet. Hierop werd de 25-jarige Arnhemmer aangehouden wegens het uitgeven van vals geld.
Arnhem - De politie heeft donderdag 12 april een 25-jarige man uit Arnhem aangehouden wegens het uitgeven van vals geld. Omstreeks 20.00 uur kreeg de politie de melding dat een medewerker van een speelhal in het centrum van Arnhem een man had aangehouden omdat hij een vals biljet had gewisseld. Op verzoek van de gewaarschuwde agenten werd het biljet nogmaals getest op valsheid in een daarvoor bestemd apparaat. Hieruit werd duidelijk dat het biljet niet de kenmerken weergaf van een echt biljet. Hierop werd de 25-jarige Arnhemmer aangehouden wegens het uitgeven van vals geld.
loading

Loading articles...

Loading