Het Nieuwe Winkelen in Arnhem van start

Foto:

ARNHEM – City Centrum Arnhem (CCA) is, in samenwerking met Koninklijke Horeca Nederland (KHN), Stichting Binnenstad Arnhem (SBA) en Ik Onderneem! BV, op 30 januari jl. van start gegaan met het project ‘Het Nieuwe Winkelen’. In een tweetal eerdere informatiebijeenkomsten waren de ondernemers al geïnformeerd over de mogelijkheden, die Het Nieuwe Winkelen hen biedt.

ARNHEM – City Centrum Arnhem (CCA) is, in samenwerking met Koninklijke Horeca Nederland (KHN), Stichting Binnenstad Arnhem (SBA) en Ik Onderneem! BV, op 30 januari jl. van start gegaan met het project ‘Het Nieuwe Winkelen’. In een tweetal eerdere informatiebijeenkomsten waren de ondernemers al geïnformeerd over de mogelijkheden, die Het Nieuwe Winkelen hen biedt.

Naar aanleiding van deze bijeenkomsten meldden circa 35 tot 40 ondernemers zich aan als koploper. Koplopers zijn winkeliers en horecaondernemers die graag voorop willen lopen bij deze nieuwe ontwikkelingen en mede invulling geven aan de wijze waarop Het Nieuwe Winkelen in Arnhem vorm krijgt. In maandelijkse bijeenkomsten inventariseren zij de unieke kenmerken van de binnenstad van Arnhem en onderzoeken zij hoe deze het beste aan kunnen sluiten bij de wensen en behoeften van de huidige consument. Daarnaast leren zij op een praktische manier hoe zij de kracht van hun winkel aan kunnen vullen met moderne technologieën en het vergroten van de online vindbaarheid.

Voor deze groep ondernemers startte afgelopen dinsdag Het Nieuwe Winkelen met de eerste koplopers bijeenkomst. Als individuele winkel gevonden worden op Internet stond in deze bijeenkomst centraal. Een essentieel onderdeel van Het Nieuwe Winkelen is ook om samen gevonden worden ofwel het samen bouwen aan een lokaal warenhuis. Dat is een gezamenlijke website waarop alle winkels, horecagelegenheden en faciliteiten in de binnenstad te vinden zijn evenals alle merken en producten. Het streven is het winkelen in Arnhem voor de consument nog gemakkelijker en beter te maken. De beste kans op succes heeft Het Nieuwe Winkelen als alle ondernemers uit de binnenstad hun krachten bundelen.

De tweede koplopers bijeenkomst, op 27 februari 2013, staat in het teken van verkoop en communicatie met klanten, zowel online als offline.

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen