ARNHEM - Twee Arnhemmers (48 en 19 jaar oud) zijn in de nacht van zaterdag 29 op zondag 30 september aangehouden op grond van de Opiumwet. Via cameratoezicht was gezien dat de twee vermoedelijk met drugshandel bezig waren in het Arnhemse centrum. Agenten werden op de mannen afgestuurd. In de Tullekensteeg hielden zij de 48-jarige man aan. Hij zou veertien wikkels met harddrugs bij zich hebben gehad. Op de Luthersestraat werd de 19-jarige aangehouden. Hij zou vijf wikkels bij zich hebben gehad.
ARNHEM - Twee Arnhemmers (48 en 19 jaar oud) zijn in de nacht van zaterdag 29 op zondag 30 september aangehouden op grond van de Opiumwet. Via cameratoezicht was gezien dat de twee vermoedelijk met drugshandel bezig waren in het Arnhemse centrum. Agenten werden op de mannen afgestuurd. In de Tullekensteeg hielden zij de 48-jarige man aan. Hij zou veertien wikkels met harddrugs bij zich hebben gehad. Op de Luthersestraat werd de 19-jarige aangehouden. Hij zou vijf wikkels bij zich hebben gehad.