Arnhemmers verdacht van bedreiging met mes inwoner Groesbeek

30 sep 2012, 14:11112
heerenvandezeearnhem
Arnhem Nieuws
ARNHEM - Drie Arnhemmers (20, 16 en 14 jaar oud) zijn in de nacht van zaterdag 29 op zondag 30 september in het Arnhemse centrum aangehouden. Zij zouden een 19-jarige Groesbeker hebben bedreigd.
ARNHEM - Drie Arnhemmers (20, 16 en 14 jaar oud) zijn in de nacht van zaterdag 29 op zondag 30 september in het Arnhemse centrum aangehouden. Zij zouden een 19-jarige Groesbeker hebben bedreigd.
De Groesbeker en twee van zijn vrienden kregen om nog onduidelijke reden een conflict met de drie jongens. De Groesbeker en zijn kameraden liepen weg, maar zouden gevolgd zijn door het trio. Eén van de drie zou de Groesbeker de Tullekensteeg hebben ingetrokken. Daar werd hij woordelijk bedreigd. Ook zou één van de drie met een mes hebben gedreigd. Het slachtoffer wist zich los te trekken en weg te rennen.
Er werd contact met de politie gelegd, waarna naar het drietal werd uitgekeken. De Arnhemse jongens werden elders in het centrum aangetroffen en aangehouden.
De reden voor het conflict is nog onduidelijk. Het slachtoffer en de verdachten zouden geen bekenden van elkaar zijn.
loading

Loading articles...

Loading