Hitteprotocol: aangepaste tijden voor afvalinzameling en afvalbrengstations

23 jun , 14:14112
Hitteprotocol aangepaste tijden voor afvalinzameling en afvalbrengstations - Gemeente Arnhem
Gemeente Arnhem
Van maandag 22 juni tot en met zondag 28 juni geldt het hitteprotocol voor de afvalinzameling.
Door de verwachte hoge temperaturen past afvalinzamelaar PreZero de werktijden aan. Ook de openingstijden van de afvalbrengstations zijn tijdelijk gewijzigd.
Wat verandert er?
  • De inzameling van minicontainers (kliko’s) start om 06.30 uur. Zet jouw container daarom vóór 06.30 uur aan de straat als er bij jou in de wijk wordt ingezameld.
  • De inzameling van verzamelcontainers start ook om 06.30 uur.
  • De afvalbrengstations zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 08.00 tot 14.00 uur.
Waarom deze aanpassing?
Met het hitteprotocol neemt PreZero maatregelen om medewerkers veilig te laten werken tijdens warme dagen. Door eerder te starten, kunnen zij een deel van hun werkzaamheden uitvoeren voordat de temperatuur oploopt. De gemeente vraagt inwoners rekening te houden met de aangepaste tijden.
loading

Loading articles...

Loading