Arnhemse Boys overtuigend naar eerste zege

30 sep 2012, 22:48Sport
e5bzltq0ij16ugdk3wkdd6kgn 171263
Arnhem, De eerste punten zijn binnen voor de Arnhemse Boys. Een enorme opluchting voor de Arnhemmers. Promovendus DVOL werd met 5-1 verslagen. De kampioen van het vorig jaar in de vierde klasse uit Lent keek na ruim een half uur al tegen een 3-0 achterstand aan.
Arnhem, De eerste punten zijn binnen voor de Arnhemse Boys. Een enorme opluchting voor de Arnhemmers. Promovendus DVOL werd met 5-1 verslagen. De kampioen van het vorig jaar in de vierde klasse uit Lent keek na ruim een half uur al tegen een 3-0 achterstand aan.
Vincent Saenen wist de 1-0 te scoren. Marvin Duurtsema en Alex Kwieman tekenden resp. voor de 2-1 en 3-1. DVOL scoorde 14 minuten voor tijd nog wel de 3-1, maar door doelpunten van Alex Kwieman en Ludwig Hartemink in de slotfase was de eerste zege een feit in dit nog jonge seizoen waar de equipe van trainer/coach Ricardo Gil Muinoz nog geen enkel punt wist te behalen. Een leuke opsteker voor de Arnhemse Boys die na deze goede partij op 7 oktober op bezoek gaat bij Rood Wit (3-3 tegen ONA'53) uit het 'voetbaldorp' Groesbeek.

Uitslagen derde klasse D;

Arnhemse Boys - DVOL 5-1
Quick 1888 - SV Blauw Wit 5-1
Beuningse Boys - Overasseltse Boys 0-0
Hatert - Groesbeekse Boys 0-2
ONA'53 - Rood Wit 3-3
DIO'30 - WAVV 1-3

Stand derde klasse D;

1. Rood Wit 5-13
2. ONA'53 5-11
3. Quick 1888 5-10
4. Hatert 5-9
5. Groesbeekse Boys 5-9
6. WAVV 5-7
7. DIO'30 5-7
8. Beuningse Boys 5-6
9. SV Blauw Wit 5-6
10. Arnhemse Boys 5-3
11. DVOL 5-3
12. Overasseltse Boys 5-1
loading

Loading articles...

Loading