Focuz.tv neemt tv13 over

Foto: tv13

Televisiezender Focuz.tv neemt per 1 april 2015 de regionale zender tv13 over van Media Managers. De eigen identiteit van beide zenders blijft behouden, maar door samenwerking kunnen de overheadkosten omlaag gebracht worden en wordt bovendien het bereik vergroten.

Voor de kijkers verandert er niet veel, de overname heeft vooral een positieve uitwerking op adverteerders en organisatoren van events. Het bereik is door de samenwerking tussen beide zenders aanzienlijk vergroot. Focuz.tv is te ontvangen via KPN en dochterbedrijven en tv13 via UPC Digitale TV. Door de koppeling hebben de zenders een gezamenlijk bereik van ruim één miljoen aansluitingen.

“Onze werkzaamheden als crossmediaal productiehuis zijn in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Als producent van corporate films, commercials, content en graphic design maakt Media Managers onder meer alle videocontent voor Vitesse, overheden en MKB. De werkzaamheden voor tv13 passen niet meer in de nieuwe strategie van het bedrijf”, aldus directeur Lawrence Vasseur.

“De zender tv13 is een mooie aanvulling op ons pakket. De redactie wordt door ons overgenomen, waardoor de kwaliteit behouden blijft”, reageert Peter Vlug van Focuz.tv. In januari werd de huisstijl van tv13 aangepast, eerder heette het station ‘Kanaal 13’, lees ook: “Kanaal 13 wordt tv13”

 

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen