26°C
Gedeeltelijk bewolkt
Nieuws
Natuur en duurzaamheid
Gemeente
Kunst en Cultuur
Zorg en gezondheid
112
1940-1945
Zakelijk
Contact
Meer
▼
Spelletjes
Groesbekenaren opgepakt wegens wapenbezit
13 sep 2016, 13:08
•
Lokaal
Arnhem Nieuws
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Twee mannen uit Groesbeek zijn op het stationsplein in Arnhem aangehouden omdat zij geen geldig toegangsbewijs hadden. Ze bleken een vuurwapen te hebben en zijn vervolgens opgepakt.
Krijg onze dagelijkse Nieuwsbrief!
Krijg iedere dag het laatste nieuws van Arnhem Nieuws in je mailbox
Abonneren
Krijg onze Wekelijkse Nieuwsbrief!
Krijg iedere zaterdag het laatste nieuws van Arnhem Nieuws in je mailbox
Abonneren
loading
Loading articles...
Loading
Vorig artikel
Arnhem - Toegangspoortje-springer had vuurwapen bij zich
Volgend artikel
Bridge to Liberation Experience
Meest Gelezen
Handel in harddrugs: burgemeester Marcouch sluit kamer in pand aan Spijkerstraat
Tips van de Dierenbescherming: help de dieren in de hitte
Crowdfunding voor groene buurttuin van start
Treffend Mediation en Het Kompas openen deuren in hartje Renkum
Meer artikelen