17°C
Bewolkt
Nieuws
Natuur en duurzaamheid
Gemeente
Kunst en Cultuur
Zorg en gezondheid
112
1940-1945
Zakelijk
Contact
Meer
▼
Spelletjes
Arnhem verwelkomt 34 Nederlanders
24 aug 2024, 14:06
•
Gemeente
Op dinsdag 20 augustus hebben 34 Arnhemmers het Nederlanderschap verkregen.
Dat gebeurde als afsluiting van de naturalisatieprocedure.
Van de gemeente
Wethouder Marco van der Wel heeft tijdens de naturalisatieceremonie de eed of belofte afgenomen.
Krijg onze dagelijkse Nieuwsbrief!
Krijg iedere dag het laatste nieuws van Arnhem Nieuws in je mailbox
Abonneren
Krijg onze Wekelijkse Nieuwsbrief!
Krijg iedere zaterdag het laatste nieuws van Arnhem Nieuws in je mailbox
Abonneren
loading
Loading articles...
Loading
Vorig artikel
Waalbrug aankomend weekend afgesloten wegens werkzaamheden
Volgend artikel
Nieuwe tentoonstelling Bronbeek vertelt verhaal Nederlands-Indië
Meest Gelezen
Hollandse Nieuwe haring haal je bij Heeren van de Zee
Weer twee Michelinsterren voor Koninklijke Burgers’ Zoo
Particuliere thuiszorg in Arnhem: dit is er mogelijk
Medi@trefpunt Arnhem Zuid gaat verder onder SWOA vlag
Glazen Huis 3FM Serious Request 2026 in Arnhem
Meer artikelen